23.12.2009

Snowy mountains

Alla eilinen minipostaus, tässä tulee toinen.

 Mummo, joka ei oo nyt pariin jouluun muistanu mua ollenkaan, oli antanu isille kirjekuoren mis ois mulle 100e joululahjaks. ♥__♥ Saan nyt sit ainaki 150e ja muistitikun, ei ookkaa ihan niin turha joulu! Joulun anti-turhuusprosentti = lahjojen määrä, mikä materialismi?

Vois sit sillä satasella ainaki hankkii uuden korun smileyyn, räpläsin sen alkuperäisen hevosenkengän äsken auki ja vaihoin 8mm > 10mm mustaan et näkyy paremmin, mut pakko saada teräskoru ku tää musta on niin hämärän näkönen.. :'')


Mut ainaki nyt toi näkyy muutenki ku irvistellessä, tosin se näyttää ihan kahdelta jumalattoman kokoiselta hammasraolta.

Ai että parantuuko smiley ees nopee? Jo viiko jälkee pysty vaihtaa korun ihan iisisti ilman tuskia, ku en viel kahdenkaa viikon jälkee pystyny syömää kunnolla noiden huulikorujen jälkeen. Aa mä niin rakastan tätä, ois vaan kaikki lävistykset yhtä vaivattomii. :( ♥ Ja nyt mä haluan sen septumin heti. : (( Mut odotan lämpimämpiä kelejä, oisko aika ikävä, kun pitäs olla niistämässä nenää koko ajan ja sit pitäs varoo sitä koruu. Mä oon just semmonen, et talvella nenä vuotaa kuin hana (mukava pikkufakta, jonka kaikki tahtoo tietää).

Äiti on viimesillä joululahjaostoksilla ja mä sain tehtäväksi lenkittää Churin (lausutaan Zuri) ja Pippurin.


Pippuri oli ihana lumiturpa. ♥ Churista taasen ei tullut yhtään onnistunutta kuvaa, kun se on niin ad/hd. Pippuri ja Churi ovat molemmat rodultaan belgianpaimenkoiria, Pippurin rotumuunnos on groenendael (älkää ampuko, en jaksa tarkistaa oikeaa kirjoitusasua) ja Churi taas tervueren. Lupaan tehdä joskus kunnon postauksen meidän laumasta, että kuvaan kaikki kahdeksan ja kirjotan niistä pienet höpötykset. :---)

Äiti tuli kotiin nyt ja rupeaa varmaan jauhamaan joulusiivouksesta, koska mun huone on kun sikolätti, eli mä liukenen nyt siivoomaan sitä.

2 kommenttia:

  1. Sulla kun on noi tunnisteet tossa sivupalkissa, niin kohdassa "poikaystävä" on kaikkein eniten postauksia. :--D Aw.

    VastaaPoista
  2. PinkChihu: Oon kiroillu samaa. :-----D Mutkun aina tulee Antti mainittua :---( Sit kaikki on kuitenki sillee ''lolz, tää ei puhu muusta ku poikaystävästä'' :D::D

    VastaaPoista

Mina puhu suomi.

I also understand english so don't be shy.