31.12.2010

Toivekuvapostaus pt. 2

Mun uudetvuodet menee kyl aina pelaamisen merkeissä, kahtena vikana lanitettiin ja nyt sit pelataan Xbox. :D No ei se mitää, hauskaa on kumminkin. Hyvää uuttavuotta!


Kännykkä + kännykän taustakuva



Mun kaunis ja tositosi luksus Nokia. Takakuori on kakkana, niin mun monen kilon härpäkkeet ei enää kestä kiinni. :(  
Taustakuvasta havaittavissa pientä Cory Monteith-fanityttöilyä....

Vastaheränneenä


Meikkauspaikka


Käsialanäyte


Vitsi miten komeita harakanvarpaita.

Kädet


Mun kuuluisat nakkisormet. Kaikki aina nauraa niille, ku ne on semmoset oikein lihaisat Michelin mies-töpsykät. No, eivätpähän ainakaan kuivu talvella! Toi punainen mysteeriläikkä on jäännös Noran hiusten värjäämisestä.

Huone




Ei tää oikeestaan enää oo mun, koska oon siellä niin harvoin. Siitä on vähä tehty tommonen varasto, enkä muutenkaa oo koskaa tykänny tosta.

16 kommenttia:

  1. herranjumala :D luulin että sun sormet on turvonnu tai jotain... miten noi voi olla noin isot ku oot ite niin pieni, periytyvääkö?

    VastaaPoista
  2. AAAAAAAAAAAAAAA cory monteith <3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3 *ww* *fanityttöilyä tästäki suuntaa*

    VastaaPoista
  3. Ano: Jep, periytyvää. Näkisit mun varpaat! :----DDDD


    taisuke: Se on ihana miesh. :(

    VastaaPoista
  4. ooh, sul on ihanat hirsiseinät <3

    VastaaPoista
  5. sun sormet on ihan hervottoman söpöt ! :---D tollaiset pulleat ja ihanat, sua on varmaan kivaa pitää kädestä

    VastaaPoista
  6. Sori, mut miten sun nimetön on noi lyhyt?? :O

    VastaaPoista
  7. Ihana toi vastaherännyt Vilu :D !
    Hei äläs nyt oo tommonen noitten käsiesi suhteen, en tiedä miks mutta mä oon aina jostain syystä halunnut tommoset nakkisormet :D

    VastaaPoista
  8. ai siis kui nii ei oo enää sun huone? missä sä sit muka nukut, hä?

    VastaaPoista
  9. Sirpa: En tykkää niistä yhtään. :(


    innocence☆shattered: Onha ne ihan hauskat. :D Nii on, ne on pehmoi!


    Ano: Kysy siltä?? :(


    ☆ Laura: Joo oon tosi hurmaava. :D Miks kukaan haluais nakkisormet?? :---D


    Ano: Oon yleensä isillä. :D

    VastaaPoista
  10. mulla on ihan täysin samanlaiset nakkisormet x'D I feel your pain

    VastaaPoista
  11. Ano: :--D No mut on ne ihan hauskat kuitenki!

    VastaaPoista
  12. Oot aika söpön näköne vastaheränneenä. (-----:

    Ja random seikka, mullon samanlaine pussilakana mun huoneessa XD

    VastaaPoista
  13. Satsu: Tommonen auton alle jääny kameli....... :D Siistiä!

    VastaaPoista
  14. Sun hiukset on niin ihnat!

    VastaaPoista
  15. Hei keräät vinyyleitä? mitä kaikkea sulta löytyy? :)

    VastaaPoista

Mina puhu suomi.

I also understand english so don't be shy.