26.5.2011

Mä niin tykkään tehä tämmössii merkintöjä.


Ja tykkään myös mun laiskasta silmästä.

36 kommenttia:

  1. http://www.cybershop.fi/product/6637/image-spectacles--trendilasit--karkkivari onkos toi kenties sinä? toi malli siis

    VastaaPoista
  2. ps. oot söpöin nainen mitä mmulla on

    VastaaPoista
  3. Hämmentävää että sulle sopii niin moni hiusväri!

    VastaaPoista
  4. älyttömän ihanat hiukset !! ♥ :--------------------)

    VastaaPoista
  5. no kas päivää siinäo sinistä >:o nojoo HEENOT

    VastaaPoista
  6. voooi kuin söpö tukka! toi käy sulle tosi hyvin

    VastaaPoista
  7. Mä niin tykkään sun tukasta! :---)

    VastaaPoista
  8. lovely blog :D

    http://stephaniemuffin.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Aivan ihanat hiukset , tykkään♥ ;___;

    VastaaPoista
  10. Rakastan sun hiuksii!

    VastaaPoista
  11. Aivan superihanat hiukset!!!! rakastan noita♥

    VastaaPoista
  12. vooitko se olla sinä?
    kato kattelin aurinkolaseja cybershopin nettisivuilla jaaa oletko sinä mallina niissä joissain kuvissa? varmasti olet!
    +noi hiusset on mahtavat!

    VastaaPoista
  13. äääääää oot iha sairaan söpö ;___; rakastan sua ja sun tyyliis ja sun hiukset on oikeesti maailman ihanimmat ja aaaaawaawawwaaw oot ihana ! :----) ♥

    VastaaPoista
  14. uumama hei mitä shokkivärii oot lätänny tohon! toi on tosi kiva :3

    VastaaPoista
  15. Sulle vaan sopii shokkivärit niin hyvin! Oon ihan kateellinen. :D

    VastaaPoista
  16. mäkin tykkään lukea mun laiskoilla silmillä tämmösiä merkintöjä ;) !

    VastaaPoista
  17. tiesitkö et jos pitää etu- ja keskisormee pystys kämmenselkä ulospäin ni se tarkottaa samaa ku jos näyttelis keskisormee :D peace-merkki on kämmenselkä itteään päin.

    VastaaPoista
  18. miten sun etusormi voi näyttää tolta :DDD

    VastaaPoista
  19. Ano: Kyllä se minä olen... :D


    sus: Eio kuvattun vielä kaikkee, teen laajemman postaksen niistä. :D Kiitos muruseni. ♥


    miyarou: Mäki tyykkään mun viiksistä. :3


    Mutteri: Kiitti!


    Puf: Tai ehkä se on pelkkä Photoshopin luoma illuusio. :---)


    vammasaurus, ano, ano, Oili, rigeeeeeeEEE, ano, milla, Jojo, puropoika: Iso kiiiiiiitos. :3 ♥ Olette ihanaisia!


    Stephanie▲: Thanks. :3


    Ano: No kyllä minä siellä keikistelen. :D


    Ano: Härreguud mikä kehutulva. Söpö. :D ♥


    Jonna: Tää ei ollukkaa mikää yksinkertanen keitos, siinä on nimittäin Crazy Colorin Peacock Blueta, Pine Greeniä, Sky Blueta ja hoitoainetta sekasin. :D


    Selma: Mut on luotu animehahmoksi. :DDDDDD


    Saara: XD Aika veto!


    Saara: Kiitosta! (:


    Ano: Mä vaan tökin viattomasti mun poskee. :(


    Ano: No se on selkeesti jotain Hiroshima-perintöö, tai oikeestaan mun kaikki sormet on. :DDD

    VastaaPoista
  20. SENKIN PASKA! OOT LIIAN IHANA!

    VastaaPoista
  21. eks sult lähe tukka pääst toll värjäämisvauhdillaaaa 0.0

    VastaaPoista
  22. Mitä kannattaa miettiä ennenkun aloittaa venyyttämisen?! && onks sul koskaa repeny

    VastaaPoista
  23. blondit oli hirmusti hienommat :c

    VastaaPoista
  24. Ano: Mitä syytöksiä.. :(


    Jonna: Kiitän! :D


    Ano: Käytän suoravärejä ja ne on käytännössä värjääviä hoitoaineita. :D


    Ano: Et minkä kokosen haluaa, 10mm on viel semmonen koko josta korva luultavasti palautuu ennallee. Enpä muuta tässä aamusella keksi. :D On repeytyny joo, ei oo kivvaa!


    narsessa: Kiitos kiitos. :3


    Ano: Okei. :)

    VastaaPoista
  25. aivan ihanat noi sun hiukset ! Voi ku mullaki ois tommoset , oon nii kateelline !

    VastaaPoista
  26. apuaaa just ton sävyset hiukset haluisin! voikko kertoo mikä merkki+värin nimi vai ookko miksannu jostain?

    VastaaPoista
  27. Ano: Kerroin sen tossa uudemmassa postauksessa. :)

    VastaaPoista

Mina puhu suomi.

I also understand english so don't be shy.