25.5.2012

Voittajafiilis.

Onko ok vielä tuntea ylpeyttä Pokemon-korttikokoelmansa koosta?


Laskin noi kaikki just, ja niitä on noin tuhat; 120 traineria, 140 energiaa, 200 erilaista ekan generaation poksua, 100 tokan, 140 kolmannen, 40 neljännen ja 20 viidennen plus 150 tuplaa/triplaa jne. Oikeastaan niitä samoja on varmaan enemmäkin, meni vähän pakat sekasin äsken.

Hauskan tästä tekee se, että mulla saattaa olla kotona suunnilleen samanlainen pinkka kortteja nätisti South Park-kansiossa odottamassa. Varmaan pitäs nekin päästä pläräämään ja laskemaan ennenkö menee jauhamaan ihan puutaheinää.. Mut turvallisesti voimme olettaa, että mulla on ainakin 1500 korttia. Herajumalamu, on siellä ne 300 figuuriakin kotona odottamassa, täällä vielä 50-100 lisää. On vähän tullu potteja vastaan kirppareilla.

Tunsin korttien huonosta säilytystavasta syyllisyyttä ja tilasin niille 26 yhdeksällä muovitaskulla varustettua sivua kansiointia varten. Ja kansion myös, koska se vanha varmasti ottas lopputilin jos yrittäsin ahtaa noi kaikki sinne.. Ois oikeestaan makeeta, jos ois kaikille generaatioille omat kansiot! Vielä hienompaa olis kaks korttia/tasku, koska jos näkisitte mun Unown-taskun ni alkais teitäki säälittää. Sinne pitäs vielä mahtuu kaks, mut se varmasti räjähtä ennen sitä.

Oon niin katkera etten oo enää 12v, olisin ollu niin kova jätkä tällasilla määrillä. Ainakin omasta mielestäni.

59 kommenttia:

  1. voi vitsit! :-D vähänkö mulle varmaanki tulis heti ylinostalginen fiilis jos saisin ees yhen pokemon kortin käteen! heitin kaikki pois joskus 13-14 vuotiaana ku aattelin olevani liian cool jo niille :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne tuoksuu kivalle.. XD <3 Örgh, ei koskaa voi olla liian cool poksuille!!

      Poista
  2. Jee, liityn pokémonkorttikerhoon. Niitä on tullut hamstrattua tässä viime aikoina ja jopa opeteltu pelaamaan :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. !!!! Pidetään pelitreffit. <3

      Poista
    2. Toki >:) pitäs hommata viel vissii parikyt energyy ja älytä sen pelin sisimmäinen tarkotus ja sensemmoista.

      Poista
    3. No sisimmäinen tarkotus on olla vitun paras! XD

      Poista
  3. Kyl sä oot vieläki aika kova jätkä tollasilla määrillä o__o

    VastaaPoista
  4. SAANKO OLLA KATEELLINEN!? terveisin 19vee

    VastaaPoista
  5. Meillä on myös pokemon kortteja ihan hiton paljon! Veli sai muutamalla markalla ostettua joskus monta pakkaa, eli meillä on varmaankin jotain 2000 veikkaisin, koska itelläni on 500 ja veljellä monta kertaa enemmän :D

    Harmikseni pikkuveli otti ja hukkas suurimman osan mun korteista, eikä sitä isoa laatikkoakaan oo pitkiin aikoihin näkynyt, missä niitä kortteja säilytettiin..

    Mä ainakin oon kateellinen noista sun korteista + kansioista! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo, niitä olis ihana päästä plaraamaan. <3

      Hö, tyhmä. :<

      Poista
  6. No oot sä aika kova jätkä. :------D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin omasta mielestäni ansaitsen itseltäni henkistä selkään tapuppelua. :D

      Poista
  7. Ei todellakaan oo väärin tossa iässä tuntee ylpeyttä tommosesta kokoelmasta! :D
    Ihan normaalia ja vähän lapsi saa olla :]

    VastaaPoista
  8. awwwwwwww itekki oon tosi ylpeä vieläkin omista kokoelmista, tosin kun omillee muutin niin luovutin kansiollisen alempiarvosia kortteja pikkuveljelle (paitsi otin sieltä mukaan vulpixit, eeveet ym. kivsut) :33

    ja se oli sitte nii kiva että antoi mulle DS:n ja yhen pelin lainaa, saan lissää pelattavaa kuhan ton oon pelannu :D

    terv. 17-v

    PS. mua on harmittanu eskarista asti se että joku kössi mun pokepallosta saadun Blastoisen. </3 en vaan pysty unohtaa asiaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hur Eeveet. <3

      DS varustettuna poksupeileillä on huippu viihdettä. :3

      Jumankekka, hirteen tommoset. :( Multaki yks "kaveri" pölli montakymmentä poksua, ei sitä nyt nii vaa unohdeta!

      Poista
  9. haha :D meil on noita ihan sikana, ja osa ollaan jo heitetty roskiin ku ei yleensä olla kirppareillakaa :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin tarjota niille erittäin rakastavan kodin jos tilanpuute iskee! :D

      Poista
  10. Mun pitää aina näyttää mun poikaystävälle sun pokemonpostaukset, koska sekin on ihan hulluna pokekortteihin :D Sen kokoelmat on jotain 2000 kortin luokkaa. Keräily on aina kiva harrastus! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksen omista tollasia kavereita.. Ja miks mun poikaystävä ymmärtää vaan Yo-Gi-Ohien (mitälienee) päälle? :(

      Poista
    2. Nyt mulla on jo varmaa 3000 korttia :) Kiva ois joskus ottaa matsia! :D

      Poista
    3. Ja Gameboy-pelejäki löytyy: Red, Blue, Gold ja Ruby :) Koneella oon kyllä pelannu varmaa kaikki Pokémon GB-pelit läpi. :D
      Ja New Yorkin Pokémon Center oli mahtava paikka. :)

      Poista
    4. No olis varmaa aika mielenkiintosta. =D

      !??!?!? Tätä kateuden määrää!! >:(

      Poista
  11. Aa itelläni on vaan jotain +30 pokemonfiguuria, just eilen illalla aattelin, että voisin ottaa kuvan ja vähän leijua mutta tuli mitätön olo teikäläiseen verrattuna. :C Mulla se harrastelu on vähän jäänyt, mutta tallessa silti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah vähä ylivalta mulla noissa.. XD Hyvä ettet oo heittäny pois, olis kuitenki kismittäny jälkeenpäin. :)

      Poista
  12. hei mä löysin yhtenä päivänä tommosia mun yhestä lipastosta...ei tosin ollu läheskään noin paljon,varmaan vaan joku 50 kappaletta:)siellä ne on ollu varmaan viimeset 5 vuotta...

    VastaaPoista
  13. mun veli myi joskus kirpputorilla pokemon korttei ja sai niist melkee 200 euroo jostai 300 kortist ku kaikki pikkulasten vanhemmat osteli niit iha hulluna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No noista irtois varmaa ihan kivat potit. :D Mut myyn vaan eteenpäin ne, mitä mulla on kaks!

      Poista
  14. On ok olla ylpeä! Mäkin olisin omasta kokoelmastani ylpeä jos ne olisivat tallella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmh, niitä pitää varjella ku kukkaa kämmenellä! :(

      Poista
  15. sun blogis oli parempi ennen näitä marsu-, känni- ja pokemonpäivityksiä....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Röhröh, ihkaeka blogipäivityks koski Pokemoneja ja viides oli kännipäivitys. :D Eli elukat, känni ja poksut on aina olleet lähellä sydäntäni ja taso on aina ollut yhtä huono. <3

      Poista
    2. jaa, no sitte tää sun tasos on ollu miinuksen puolel mut noussu välil suosta ja näköjää oot taas lähtöpisteessä.

      Poista
    3. Ei se mitää, jatkan silti kirjottelemista näin. :)

      Poista
  16. mä sain pokemonkortteja veljeltä lahjaks joskus pikkusena jotain pari sataa ja en osannu pelaa niillä yhtää mut pelasimpa kuitenkin. veli kävi kattoo niit kortteja ku halus sieltä jonkun tietyn, nii olin kuulemmaa pelannu kaikki tosi hyvä ja parhaat pois ja veli suuttu ihan hirveesti siitä :-( sit se otti ne loputki kortit pois. yritin vielä sovitella eskarin poikien kanssa jos saisin ne kortit takasi, en saanu ja sit mul oli tosi paha mieli, vieläki on vähän :----( ja sen jälkee en oo tykänny pokemon korteista.

    VastaaPoista
  17. Pokémon on aina parhautta ♥

    VastaaPoista
  18. oot jotenkin hirveen hellyttävä mut mitä sä teet niillä korteilla, pelataanks niillä vai mitä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä keräilen niitä, järkkäilen ja pelailen aina, kun saan huijattua jonku siihen! :D Ei oo oikeen kukaa innoissaa ku voitan kuulemma aina. XD

      Poista
  19. oikeesti niin ihana postaus oon hymy korvissa loppu viikon ja ens viikon alunkin♥ Tää sai mut muistamaan että mulla on kortteja helkkaristi kans jossain ihme kansiossa mummolan vintillä :--D

    VastaaPoista
  20. Hehe :D:D mulla on 680 korttia, niihin sisältyy, pelikortit, energiat, trainerit, jakso ja leffa kortit sekä keräilyt :pp

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos joskus kokoelmasi tarvii uutta kotia, niin täällä on tarjolla... <3 XD

      Poista
  21. No oon just aatellu että voisin myydä ne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paitsi et en oo oikee kiinnostunu muista ku näistä samaisista korteista mitä mulla on. :D

      Poista
  22. Oispa mullaki vielä pokemon kortteja :(
    Kaupasta saa ostettua niitä uudempien genejen pokemon kortteja! :D
    Itellä pokemon red kesken gameboy colorilla.. ^^'
    Tää on sun paras tilastopäivitys koskaan!
    HEEEI! mun kaverilla on jotain 1000 korttia... pitääpä käydä hakee pois ku se niitä mihinkää tartte.. ^^' tuli vaan ny mieleen:)
    http://pokemonepisode.org/episode-4-challenge-of-the-samurai/ tuolta näkee kaikki pokemon jaksot! :) aloin tänään kattoon ja oon vasta neljännesä menossa ^^' Pokemon <3 tavoitteena kerätä kaikki 649 pokemonia !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon alkanu nyt aina välillä ostelee, mut haluisin niit vanhempia viel enempi. :< Ne oli nii siistejä.

      Voit lahjottaa ne kortit tänne sit jos joskus kyllästyt! :D

      Mä oon jossain 400 menossa. :D

      Poista
    2. Itekki pidän niistä vanhemmista korteista enemmän.. :D
      Onneks sillä on jotai ykkös ja kakkosgenen poksuja :)
      ainakaan yhtään 4genen korttia ei löytyny :D
      Lahjotetaan jos kyllästytään!:d
      VÄHÄ OOT PITKÄLLÄ! :O

      Poista
    3. HÖÖ, oon nii kade!! :<

      Joo, alkaa vähä toi toistuva juonikuvio vaan pikkuhiljaa kyllästyttää.. XD

      Poista
    4. mistä sää ny kade oisit?:)
      no jaa.. :D

      Poista
  23. Uii Pokemon fanitusta. ^^ On sulla kyllä kokoelma! Täytyypäs ottaa omatki esiin ja innostaa mies pelaileen. :D Jos vaik samal lukis säännöt uusiks ku ei voi olla varma mil säännöil sitä pienenä pelas. x)

    VastaaPoista
  24. No meillä oli pienenä kyllä ihan omat säännöt.. :D Että ehkä muistinvirkistys tekee hyvää!

    VastaaPoista

Mina puhu suomi.

I also understand english so don't be shy.