16.9.2009

Being boring.

Toissapäivänä kävin koulussa, olin koulussa ja menin Antin kanssa meille. Erehdyin tosin käymään koulun aikana Noran ja Tomin kanssa mäkissä ja mun mystinen mahakipu oli aika tuskaa sen jälkeen. Aina kun syön mitä tahansa niin koskee mahaan. >:( Ikävöö immeiselle, joka rakastaa mussuttamista.



- Punainen ruutupaita: Antin vaatekaappi
- Musta perustoppi: H&M
- Farkut: H&M
- Sukkikset: Emmuista >:(


Lähikuva housuista, kun ne on joutunut vähän.. käsittelyyn. Nää on ollu mulla neljä vuotta ja nyt ne rupes ratkeemaan. :( Tässä syy miksi joudun käyttämään alla sukkiksia:



Ja senhän te jo arvasittekin, että tein tämän postauksen vaan ja ainoastaan sen takia, että saan esitellä turhankin muhevaa persustani. Kyllä.

Käytettiin Antin kanssa hullu koira (aka Pippuri) lenkillä. Oisin laittanu tähän videon siitä riehumassa, mutku tää ei näköjään suostu yhteistyöhön ni ei sit.


Löysin tieltä tommosen. ♥___♥ Oon vähän aina asunu luonnon keskellä (iskällä tosin asunto nykyään kaupungissa) ja oon ollu semmonen ''iih sisiliskoja, iih ötököitä''-tyyppi eli hirvee eräjorma ja tykkään kaikesta tommosesta esim. ylisöpöistä karvamadoista. Nyt kaikki pitää mua hirveen outona, mut emmä tajuu mitä ällöö nois muka es ois. Njoo.

Tänään en sit saanu mentyä es kouluun ku mahaan koskee niin pirusti eikä tiedä et pitäskö syödä vai olla syömättä ku koskee kumminkin ja argh. Olin nykyaikainen potilas ja diagnosoin itselleni mahahaavan. Ehkä ylireagointia mut tuskin tää mahakipu iha normiikaa on. Sitäpaitsi tuol mainitaan et vatsahaavan aiheuttaa mm. tulehduskipulääkkeiden ja tulisen ruoan syönti ja meitsi on eläny täs pari viikkoo thaimaalaisilla särkylääkkeillä ja Maman tulisilla shimp-nuudeleilla maustettuna viel runsaalla chilillä, että jes.

Ei huvittas kyl sairaalaankaa mennä ku hyväl tuuril tunkevat jalan paksusta putkee mahaaa suun kautta ja heiluttelevat siel et vitu jees. Mut kai se sairaala on edes, paitsi et se on kaukana ja 30km mopol ois tosi puuduttavaa körötellä ja meidän mutsi pisti koko jutun vitsiks. (y) Elämä hymyilee viel ku huomen joutus istuu 3h _ruotsin kirjotuksissa_ ja miljoonaa kouluhommaa tekemättä (3 enkun ainetta, 2 tiivistelmää, ruotsin aine ja tiivistelmä ja äikän aine ja aineistoaine) + viel koeviikko tulos ja ei. Vaivun nyt kyllä epätoivoon ja mulla on syytäkin.

Kaikkei pahinta viel, Antti viel kehu kui hyvi se oli syöny eile ja meiti maksas nyt mitä vaa siitä että voisin syödä normaalisti. Eikä se es tuu kattomaan mua tänään, eikä se tajua, kuinka paljo mä vaa tarviisin seuraa ja viikonloppunaki sillä on vitu lanit ja kyyhötän vaa kotona yksin kykenemättömänä lähtemään mihinkään. Voi yhyy.

5 kommenttia:

  1. mulla on samanlaiset farkut mut ei iha nui revenny :---D
    karvamato >:D <3

    - sofi

    VastaaPoista
  2. NO jos sulla on maha nii kipeenä nii sullahan voi vaikka olla umpisuolentulehus.
    NOh, mun kaverin kaverilla oli sitte kivat jouluna niinku tullu se umpisuoli että joulu sairaalassa--'
    So fun.
    no farkut on kyl kivat mulle idean annoit että sukkahousuja rikkinäisten housujen kans..
    waa noi sun hiukset on ihanatt<3

    VastaaPoista
  3. sofi: No minun läskiperse kapinoikin niitä vastaan niin tietty ne repee! :'D

    Anonyymi: Joo sitäkin aattelin mut sit sehän nostattaa yleensä kuumeen. Tai no ei tieteskään aina mut :O Voi raukkaa. :( No mul on täs kijotukset ni ei sekä oo kiva siel joutuu istuu kivun kans. .__. Kiva että jollekkin kelpaa :D Ne on vähän kulahtaneet kyl ;<

    VastaaPoista
  4. voi ei . ): parane :D
    (NAM NUUDELI !1)

    VastaaPoista
  5. puuroerno: Juu kyllähän minä :D Niimpä omnomnom. <3

    VastaaPoista

Mina puhu suomi.

I also understand english so don't be shy.