31.1.2010

Lovely lads

Mokkis rantautu tänne perjantaina puoli viis ja mä menin urheesti sitä naista vastaan linikka-asemalle samalla kun lunta tuli kuin Esterin perseestä.

Ois pitäny ottaa siitä matkasta semmoset before ja after kuvat, olin kyllä niin upee ilmestys kun onnistuttiin rymyämään Mokan kanssa meille takas. Myös Nora liitty seuraan ja sit se auttokin mua (ylläripylläri) koodaamaan mua tätä blogia, eli toisin sanoen meitsi istu vieres kiinnostuneena ja fiksuna kun kampela kun se nainen sankarillisesti uhmas jääräpäisiä HTML-hirviöitä ja sai kun saikin tähän blogiin väriä (mikä ei ollukkaan jälkeenpäin ajatellen ihan niin ylivoimaista, jos olis ollut ees pienet perustiedot koodaamisesta, senkin pinkero laiskaperse). Kiitos ja kumarrus Noralle. Tosin tää tekstiosio näyttää nyt vielä vähän ahtaammalta, mut enköhän mä sitä saa sitten itte paranneltua sen oikean bannerin tullessa.

Meidän perjantai-ilta meniki sitten kälätellessä, datatessa ja mursuttaessa. Lopuksi ahtauduttiin seuraavan päivän puolella nukkumaan tohon meidän ei niin monen ihmisen nukkumiseen tarkoitettuun sohvaan. Tuskin on tarpeen edes sanoa, että sateenkaarimaihin tuudittiin sitten aika ahtaissa tunnelmissa, enkä mä ainakaan niin hyvin nukkunu. Pomppasinkin ylös jo tunnin muita aikasemmin ja konetin.

Heräämisen ja suihkun jälkeen kampaajaksi opiskeleva Mokkis joutu pääsi saksimaan tätä mun ylikasvanutta piisamirottaa. Viimeks sitä olikin ehostettu muodon puolesta viimeks elokuussa, joten se oli päässy jo vähän lörpsähtämään ja kasvamaan muodostaan mun ja Merin urheista paranteluyrityksistä huolimatta. Luotto Mokoon tukka-asiassa oli suuri, koska me kummatkin eletään tällä reuhka on elämä-periaatteella ja mä oon todellakin tyytyväinen lopputulokseen. Onhan sillä naisella itselläänkin maailman ihanin karvakypärä, niin ei se kovin paljon ojaan voinu mennäkkään.

Pikkuvinkkinä; se vessa ei varmaan ookkaan se esteettisin tukanesittely paikka, mut joo. Kiitokset Mokopöölle. ♥ Pää keveni taas kummasti ja karvoituksen muotoiluun ja tupeeraamiseen ei tarvitse enää niin paljoa väkivaltaa.

Meidän piti lauantaina ottaa kuvia, mut se sitten vähän jäi. Nora lähti iltasella punkkaamaan mummollensa ja mä ja Mokkis jäätiin meille ja meidän kahden todellinen idiotismi pääsi taas valloilleen.


Feattaamassa mm. Mokkis, kuoleva kuvaaja, Sami, kokis ja univaje.

Samin lopullisesta kohtalosta sitten, että se kävi lattialla vielä viidesti tuon jälkeen, sitä viilleltiin ja lopulta se vielä katkes. Syyllistyimme siis törkeään makkararääkkäykseen ja kohta tulee syytteitä postiluukun täydeltä. Raastupa kutsuu.

Jossain vaiheessa yötä päätin sitten survoa ne epäonniset pidennykset vielä päähän ja kuvata ketä muutakaan kuin: minua. ♥


Sunnuntaiaamuna heräsin Mokkiksen jalat mun naamassa, joten se oli mitä maukkain aamu. Potkittiin itseämme persuksille ja laittauduttiin. Norakin eksyi mukaan. Lisätään vielä meidän vammanen huumorintaju, kamerajalusta ja räpsytin, niin saadaan aikaiseksi paljon käkätystä ja älyvapaita kuvia.




Yep, me ollaan maailman tylsimpiä ja vakavimpia kuvattavia. Ja aina jos kaksi oli kunnolla, niin sitten siellä oli vuorotellen yksi riemuidiootti, jonka naamanvääntö vei koko otoksen uskottavuuden, mutta hauskaa oli, ei muulla väliä. 
Viikonloppu oli mitä mukavin ja nyt on taas ihan orpo olo kun molemmat läksi ja täällä datailen ihan yksin. :---( Ja Mokkis vielä vei mun lisäkarvoituksen mennessään, että se saa koulussa nysvätä niiden kimpussa, että se väri saatas niihin tarttumaan. Saan ne sitten takaisin ensi viikolla kun pistäydyn Jyväskylässä hakemassa sen mun penkkariasun sieltä tullista.

Täytyy nyt vielä huomauttaa, että blogilistan ja bloglovinin pitäs pariutua, niin saatais hyvä bloginseuraamismikälienee, kun blogilistalla voi vaihtaa blogin osoitetta, muttei kuvaa ja bloglovinissa toisin päin.

Pitää tässä vielä odottaa, että toi video latautuis Youtubeen, vaikka sormet jo syyhyääkin tolle tekstinjulkaisunappulalle päin.

16 kommenttia:

  1. esim ootte aika söpöjä ja sun hiukseeeet on ihanat!<3

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Esim. ite oot ihana. :) Kiitos. ♥

    VastaaPoista
  3. Kivat hiukset siulla:'>
    Joop, ku kävin kampaajalla, se kerrosti tosi oudosti, tästedes luotan kavereihin ku johonki ämmälehmämummmoon.
    Otte nii söpöjä :3 Voi Samia :'<(X>)
    einoisun pidennykset nii kamalat oo :'>

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Kiitos. :) Joo mullakin paristi käyny niin. Pöh, ei kampaajia saa haukkua noin, ne yrittää parhaansa. :D Niiden näkemys ei vaan aina vastaa omaa. :) No ainakin Mokkis ja Nora on. >:) On ne kyllä. :D

    VastaaPoista
  5. hih, hauskoja kuvia teistä kolmesta! ootte nättejä kaikki. =)
    mut noi sun hiukset tos kuvas ne on niin käsittämättömän upeat!

    VastaaPoista
  6. jankku: Kiitos. :D ♥ Voi aww, kiitoskiitos. :33

    VastaaPoista
  7. Siis emmä mokkista täs ny hauku vaa sitä lehmää.

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Juujuu, mutta ei niitä muitakaan kampaajalehmiä saa haukkua. :( Ne ammuu sut kohta.

    VastaaPoista
  9. pakko tulla avautuu:
    tunnut aivan super ihnalta ihmiseltä, joka uskaltaa olla just sitä mitä on eikä esitä. tunnut tosi vahvalta ja sellaselta joka ei välitä muiden mielipiteistä, vaan pitää kiinni omistaan.

    tykkään superpaljon sun hiuksista ja muutenki sun tyyli on tosi kiva ja sellane rento (:
    ja sun kulmakarvat!<3 ah ne on tosi söpöt ja myös sun silmät. (tai sitte osaat vaa meikata nii hyvi ;))

    rakastan kans sun tapaa kirjottaa, käytät ihania sanoja esim: ukuli. :D kirjotat omal tyylillä ja tekstiis on tosi helppo ja mukava lukee. sellasta vapauttavaa?! :DD:D

    heittäisin sua paril ehdotuksel mitä ois kiva nähä
    + minkä laine olit ennen (vilu 6v :D:D<3)
    + muutamii lemppari juttuu
    + kysymys postaus (tähän mulla ainakin riittäis kysymyksii! et tulis tosi paljo jo multa kysymyksii ja uskon et niin tulis monelta muultakin!)
    + päivä kuvina
    + huonepostaus
    + miten laitat tukkas

    sellane vielä että milläs värillä maalailet sun hiuksii, koska noi on tosi ihanan sävyset! ja ennenku oot värjänny shokkiväreillä ni vaalennatko? (:

    nyt kyllä meni tää kommentti ihan kokonaan tälläseks kehumiseks, pitäiskö sanoo jotai rakentavaa? hm ehkä joo, mutta pakko myöntää etten oikeastaan ees löydä sun blogista paranneltavaa :o ainoo et ois ehkä mukavampi lukee postauksii useemmi, toki uskon että aina ei inspaa tai oo mitää sanottavaa.

    ainiin ja oonko ihan hirvee ihminen jos kysyn että mikä sun oikee nimi on? :D oon miettiny tätä tosi pitkää ja oon vannoutunu uskomaan että sun nimi on julia :DD

    AINIIN unohdin kokonaan sanoo että olettepa te söpöjä tässä postauksessa ja hiuksies leikkaus onnistunu upeesti.

    NO NIIIIN nyt tuli sellane romaani että huh huh.

    ps. saako tulla moikkaa jos joskus jossain näkee sua? :---3

    -kiitos hei (----:

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: HERRANJUMALA MIKÄ MAMMUTTIKOMMENTTI! :------D En ees vielä kerennyt lukasta sitä järkytykseltäni kun piti tulla päivittelemään tähän. 8''D Mun lyhyen blogihistorian pisin kommentti! Nyt skrollaan alas lukemaan sitä. -->

    Pah, mä oon vaan taitava antamaan semmosta kuvaa sit ilmeisesti, en oo oikeesti niin ihana. :D Enkä niin vahva kun esitän olevani. Pyrin kyllä tarrautumaan omiini, mut liian usein mulle saa ujutettua muiden mielipiteitä ja sitten oon välillä ihan hukassa, kun tajuun et oonki taas menny muiden ajatusmallin mukaan. Että parantamisen varaa tässäkin.

    No mun pitää kyl nyt sanoo et tyyli on mussa asia joka on vähiten kiinnostava, niin perusvaatteita kun olla ja voi, enkä oikeesti ees jaksa kattoo aina mitä päälleni laitan, mut huijjaan teitä laittalla otoksia vaan sillon, kun oon jaksanu pistää vähän yritystä peliin. :) Siis ofc oon tietty ammattimeikkaaja ja silleen ;))) Kaikki meikit näyttää hyvältä kaukaa XD

    Ukulista nyt spoilaan et pointsit menee Noralle, se ton sanan mulle alunperin tartutti. :) Mut se on ihan loistava sana!

    Kiitos hirveesti noista ehdtuksista, lisätään listaan. :)

    Maalausartisti itse käyttää Cybershopista tilaamaa ja Crazy colorin pullottamaa väriä nimeltään Pinkissimo. :) Ja vaalennan juuren mut tätä kulahtanutta pinkkii ei tarvii vaalentaa enää uudestaan. Vaalennan kyllä jos vaihdan väriä kokonaan.

    Niin meni, oisit nyt jotain julmaa heittänyt ettei ihan pääse nousemaan pisupäähän kun on niin mukavia kommentoijia kaikki. :D ♥ Mä kyl mieluusti postaisin vaikka joka päivä jos ois idistä. :)

    Et oo. :D xDDDDD Oonko Julian näkönen? Pönttöpää! ♥ Eikös toi Vilu jo saattas vähän vinkata siihen mun oikeeseen nimeen? :) Pistät ton kysymyksenä siihen kyssäripostaukseen niin ehkä paljastan salaisen supersankari-identiteettini kaikille jos ihan hurjaksi ryhdyn. >:)

    Saa tulla, mut ei kannata hiipiä mistään nurkan takaa yllättäin ja hypätä naaman eteen kun luulen sua pummiksi raiskariksi ja kiljaisen! :< Mut ihanaa, saa tulla oikeesti moikkaa jos mua joskus ulkoilmas näkee. :3

    Pistän nyt kaikki kiitokset tänne loppuun eli KIITOS AIVAN MAHTAVASTA KOMMENTISTA SINÄ IHANA IHMINEN! :( ♥♥♥ Ihana että näit näin paljon vaivaa kirjottaa tommosen romaanin, johon vastaukseksi tuli tietysti toinen romaani. :D ♥ (Poikaystävä heitti tähän et me putkautetaan pellolle kahdestaan uusi Twilight-saaga XD) Toivottavasti tää vastaus tyydytti sua ainakin jossain määrin, tuntuu vaan jotenkin et ois ollu viel miljoona asiaa sanottavana, mut en saanu vaan puristettua aivoistani niitä millään ulos. Mutta kiitos! ♥

    VastaaPoista
  11. pakko tulla vielä uudestaan sua häiritsemään (lupaan ettei tästä kommentistä tule niiiiin huikeaa romaania ♥ :D)
    MUTTA niin oli ihana oikeesti lukee ku olit vastannu noin upeesti . :)oot reipas blogin pitäjä ku jaksat vastailla kaikille erikseen, se on mukavaa. ♥

    ja ah kiitos kun kerroit ton hiusvärisi, koska ku oon ite värjänny tosta kai astetta tummemmalla värillä ni ei oo tullu niin kiva :(

    PLUS nyt oon täysin häkeltyny ku et ollukkaan julia. :O jotenki oon ajatellu et juha = julia ja vilu tulis jostai et sulla on aina kylmä :--------D
    täytyy kehitellä uus teoria sun nimees.

    ps. uskon että saat vielä moniamonia romaani kommentteja koska sen verran ihana sun blogi on:-)
    ja kiitos ittelles ku vaivauduit vastaamaan tohon raamattuun ♥

    VastaaPoista
  12. AonyymI <- (Oonko väsy vai miks nauroin ku sain täs unipöhnäs aikaseks tommosen?)

    Anonyymi: Ei haittaa romaanit, ne on ihan kivaa vaihtelua. :) Luin eka et nopeesti ja mietin et whaa, mulha kesti ikuisuus. XD Hyvä et vastaus tyydytti. :) Niin oon, oon iso ja reipas poika, minä itse! :--------D

    Mukava olla avuksi. :)

    Tää Juha tuska-juttu on joskus vuosien takaa kaverin kanssa ilmaan heitetty läppä tr00hevimiehen gallerianickistä ja siitä et kui tyypit häkeltyy ku nickin takana onki pien emotyttä. Tai jotain muuta yhtä vammasta. :D Vilu on siis yks mun useista lempinimistä Viltsun, Vilkun, Kinkun yms. rinnalla. :D Siitä vaan kehittelemään! :D

    Uu, lupaatko? Tahdon tahdon saada! :D Oleppa hyvä, ilomielinhän minä. :) ♥

    VastaaPoista
  13. tiiäkkö mun täytyy nyt ihan kommentoida sulle.
    mä oon NIIIIIIIIIIIIIIIIN kateellinen mun kavereille ku ne on samalla abiristeilyllä sun kanssas ja mä idiootti menin jättämään lukion kesken enkä oo siellä risteilyllä enkä siis näe sua livenä >:(.
    sitte toinen; mä melkeen itkin ku olin jotenki kämmänny sun blogin kanssa ja sit firefox vaan sano mulle et "ei löydy sori" :---( nyt sit viiiiikkoja myöhemmin löydän tän uusiks ja aa sitä riemun määrää mut sit tajusin ton risteily jutun ja alko taas vituttaa :(
    semmosta.
    en muuten tiedä miksi kommentoin edes..................

    VastaaPoista
  14. Anonyymi: Aww, miksi sä niin teit? :( No pääseepä sun kaverit kommentoimaan että oon paljon rumempi livenä, voi ilon päivää. :---D No mä ainakin viime viikolla vaihdoin osotetta, johtuis siitä? :O Mut ei se nyt itkun paikka ole! :( Onneks löysit kumminkin takaisin. :O <3 Älä nyy, ei ole asia maailmanloppu. :) Ja miksi pyytelet anteeks sun kommentointia? Musta on ihanaa sada kommentteja. :o ♥

    VastaaPoista
  15. Kivoja kamuja sulla mäki haluun tollasii

    VastaaPoista

Mina puhu suomi.

I also understand english so don't be shy.