3.6.2013

We're as free as starving wolves.

Yhtenä päivänä kutsui minua ja Paddia Kamppi. Vähän turhan myöhään, kun en ole se kaikkein nopein laittautuja. Ei oikein keretty käydä missään, ehkä rahatilanteen kannalta paras. Kyllä noita vaatehirviöitä on tullu osteltua ihan kiitettävästi lähiaikoina.


Paita - New Yorker, shortsit - H&M, kengät - H&M, laukku - Ebay.

Kyllä minä tuosta miehestä vielä potentiaalisen asukuvaajan koulutan. Vielä on vähän hakusessa se kultainen keskitie, kun meikän löytää niistä kuvista aina liikaa toisesta laidasta tai alareunasta. Mun jalat morfautuu tolleen merenneitomaisesti yhteen, jännä. Huomaa hyvin tän mun anti-liikunta-terveellinenruokakuva-fitnesskuolausblogit-liikkeen kun kiloja on tullut todistetusti 5 lisää. Juon tässä teetä, mässytän suklaata ja samalla mietin, että mikä on mennyt vikaan.

Mutta Kamppireissulle löytyi lopulta joku syvällinen tarkoitus. Vaatteita ei löytynyt, mutta vieläkin parempaa. Pokémon-kortit on ollu taas vähän kiven alla, kun R-kioski on bipoläärinen niiden myynnin suhteen; on-ei-on-ei. Jälkimmäinen kausi menossa. Mentiin sit Br-leluihin ja siellä mua odotti kokonainen hyllyllinen yksittäisiö korttipakkoja, kolmen paketteja ja metallibokseja. Iski ahneus, ostin yhden boksin ja yhden kolmen paketin. Ei oo pitkään aikaan ollu näin hyvä tuuri korttien kanssa!


Ihan kivan kokoinen pakka tuli sit loppujenlopuks ostettua. Minun ahneus ei tunne rajoja.


Ensinnäkin tuo Crobat. En oo koko korttihistoriassani omistanut yhtäkään ja niiiiin pitkään se on ammottanut tyhjyyttään mun kansiossa. Sitä riemun määrää, pysähdyin kesken kävelyn dramaattisesti tuijottelemaan tota. Enää puuttuu Suicune ja sitten on toinen generaatio kerätty! On noi muutkin tulleet ihan tommosia kivoja, tota lohikäärmetyyppiä vähän ihmettelin, kun tajusin. Sit nauratti, kun tuli samassa pakassa kaks Slakingiä, toinen oli reverse holo ja toinen normaali holo. Jasso.


Loppuillasta päädyin vaan istuksimaan meidän parvekkeelle nauttimaan maisemista ja meidän uusista kaluisteista. Ja naamastani.


Oon vähän hukassa mun otsiksen kanssa. Toisaalta se on ihan kiva pitkänä, mut sit taas toisaalta se suurimman osan ajasta päätyy näyttämään siltä, että en oo tienny mitä tehdä sen kanssa. Käyn tärkeää sisäistä taistelua sen suhteen, että mitä tolle nyt tekisi. Tekis mieli saksia mokoma ruotuun ja samalla antaa sen kasvaa #firstworldproblems.


HYPETYS MAXIMUS!


En yleensä tykkää tällasista animeista, mutta jo ekasta jaksosta olin ihan totaalisen viety. Jaksoja on vasta tullu yhdeksän ja uus tulee joka lauantai. Tarviiko sanoakkaan, kuinka paljon odotan taas seuraavaa lauantaita/sunnuntaita, kun tekstitetty versio tulee!


Kuunnelkaa nyt miten eeppinen toi teemakin on, tulee kylmiä väreitä! ;___;

60 kommenttia:

  1. apua oot ihan sairaan kaunis (:

    millä oot tehny sun bannerin :)?

    VastaaPoista
  2. Shingeki no kyojin on mun elämä en ees muista mitä tein ennen tota animea :------------D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;________; Sunnuntaihin on vielä niiiiin pitkä aika!!

      Poista
  3. Ihana toi sun asu ja varsinkin sun hiukset ja niiden väri! En kestä kun tuo sävy on niin täydellinen että tulee pian itku kun ei omaan päähän sopis millään ;_;

    VastaaPoista
  4. Täälläkin on kateltu Attack on Titania :3 Mua tuo ei kyllä oo mitenkään totaalisesti vienyt mukanaan, mut viime jakso herätti toiveita että parhaat jutut on vasta edessäpäin. Aluillaanhan toi tosiaan vasta on :D Ja oon samaa mieltä et toi opening theme on niiiin hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mitähä sielt tulee! :0 Huvittas vaa lukee se manga ja spoilaantua mut ehkä kestän oottaa seuraavaa jaksoo. :D

      Kunnon tommosta eeppistä mättöö!

      Poista
  5. Jättimäistä pokemonpostausta kehiin! Esittele kaikki poksujutut mitä omistat! ;)))

    VastaaPoista
  6. Holy fuuuuuuuuck! Luin tota animea mangana jostain varmaan joku vuosi sitten, mutta sitten se sivusto alkoi sekoilla ja koko stoori jäi ihan kesken. ;__; Kuin mahtavaa, hypin täällä tuolillani innosta! Lisää aihetta istua vaan tietokoneella koko kesä :D

    VastaaPoista
  7. Mun on itekki pitäny ruveta kattoo tota kyseistä animua, mutta olin jo unohtanut sen. Joten kiitos muistutuksesta! :)

    Ja oletkos muuten katsonut Sword Art Online-animea? koska on muuten pirun hyvä! Suosittelen jos et oo vielä kattonu :3 Itse katon sitä jo toista kertaa läpi.

    Oot muuten yks mun lempibloggaaja c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! :D

      En oo kattonu, pitää joskus muutama jakso vilkasta joskos nappais. :>

      Nuu kiitos! ♥

      Poista
  8. mun mielestä näyttäsit paremmalta jos sulla ois pienempi rengas tossa septumissa :) sulla on ihanat hiukset ja silmät ! uu pokekortteja tääki tahtoo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite oon taas tommosten isojen renkaiden ystävä. :D Kiitos!

      Poista
  9. Ahhh pakko nyt kyllä hypettää mukana SNK on ollut yhtä täydellisyyttä alusta asti ;;-;; <3

    A+ jos meno jatkuu kauden loppuun

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan! Saisivat tehdä tuosta muutamankin kauden. :DD

      Poista
  10. En voi uskoa, että minä, vannoutunut ei-animefani kuuntelin tuon teeman varmaan kuustoistamiljoonaa kertaa ja nyt oon ettimässä jaksoja näppis savuten. Että näin täällä päin... :D

    VastaaPoista
  11. Oot niin kaunis, söpö, ihana ja mahtava :33 tulin kerran kampin cybershoppiin ja sä olit mun myyjänä mut mua jännitti niin paljon et en uskaltanu sanoo et luen sun blogii :< mut kumminki, pinkit hiukset on ihanat! :)

    VastaaPoista
  12. shingeki no kyojin on pure love kyl aah ♥ n__n

    VastaaPoista
  13. Aaaa toi anime on iha huippu!! Mistä sää muuten katot tuon animen, iha tubesta?:c ku mulla alko lagimaan liikaa etten voinut katsoa nuita videoita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.animecrazy.net/shingeki-no-kyojin-episode-1/

      Oon tainnu tuolta kattoo. :>

      Poista
  14. Apua kun oot sulonen ja ihana laukku haluaa myös ♥ Rakastan Pokémon kortteja, oon keränny niitä jo pienestä asti, pitäis saada tosin uus sellanen kirja missä säilyttää niitä kun nykyinen on ihan täynnä ja koko talo pursuaa niitä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei maksanu kun päälle 10e. :) Ois nii siistii päästä puhuu jonkun kaa niistä joka ymmärtää mun hypen niitä kohtaan!

      Poista
  15. ooks änkeny pidennyksii otsaa vai onks muute vaa kasvanu :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks tekisin nii ja sit valittaisin ku ne on pitkät ja tiellä? :D Ihan muute vaan ovat kasvaneet!

      Poista
  16. OOT NIIN IHANA! Haluun et opetat mut pelaamaan pokeilla♥

    VastaaPoista
  17. Rrrakastan Pokemon kortteja! Täällä kaupungissa missä mie asun ne ei enää edes myy niitä, aina kun lähtee muualle reissaamaan pitää hamstrata niitä hulluna hehe. Oisko sulla muuten kuvaa missä sulla on suorat hiukset + pidennykset? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Julmaa! >:(

      http://jackmaterialist.blogspot.fi/2012/09/pipoja.html Tos on!

      Poista
  18. Kirjotat aivan ihanalla, persoonallisella tavalla! :-)

    VastaaPoista
  19. Mitä kiharrinta käytät? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OBH Nordican 38mm ja Remingtonin Pearl Wandia. :>

      Poista
  20. Rakastan sua, oot niin ihana! Miun suosikkibloggaaja! :3 ♥

    VastaaPoista
  21. kasvata vaaa etuhiuksia! :) leikkaa vasta sitte ku vituttaa liiaksi :D

    VastaaPoista
  22. oot itekki oikea anime hahmo :Dd

    VastaaPoista
  23. tuitui oot niin söppeli C:

    VastaaPoista
  24. Aww!! Toi pinkki on kuin luotu sulle. Aivan mielettömän ihana :3

    VastaaPoista
  25. Voi ei jäin ihan koukkuun tohon Shingeki no Kyojiniin! Oon koko päivän vaan sitä tuijottanu kattoo :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä!! Kärsijätoveri kun vaan 10 jaksoo sitä tullu. XD

      Poista
  26. osaan nimetä enemmän pokemoneja ku valtioita....poksut on vaa parhaita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kun menit mainitsemaan niin varmaan samassa veneessä ollaan.. :D

      Poista
  27. Kai se on pakko myöntää että vähän mä oon kade noista korteista.

    VastaaPoista
  28. On kyllä parasta shittiä pitkään aikaan tuo attack on titan! Vietin viime yön kaikki 10 jaksoa katsoen. :D

    Lisäksi löysin tämmösen hauskan jutun. Ensimmäiset 15 sekunttia tuosta tunnarista:

    I WILL HAVE SEX WITH THE BEES AND THE EAGLES
    HA!! HAA!! HAA!! HAAA! POTATO PIZZA
    HA!! HAA!! HAA!! HAAA! POTATO PIZZA

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnekas ku sait noin monta jaksoo kattoo putkeen. :D

      Ei mitä vittua. :DDDD

      Poista
  29. snksta todellakin suosittelen lukemaan kanssa mangan vaikka se tuleekin vaan kerran kuussa ja kaikki tuntuu vihaavan isayaman piirtotyyliä. manga on animeakin eeppisempi että huhhuh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin tyhmä, etten tajua puoliakaan mitä mangoissa tapahtuu.. :(

      Poista
  30. sori jos vaivaan sua tällä, mut mistä oikeen katot animee? :) mä katoin ennen animecrazystä, mut harmi kun se ei enää oo toiminnassa, niin aattelin kysyä, et oisko sulla jotai hyvää sivuu suositeltavana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oikeestaan oo, googletan vaa että Watch Shingeki No Kyojin online ja sieltä eka. :D

      Poista

Mina puhu suomi.

I also understand english so don't be shy.